Review droog trainen protocol mannen

Het droog trainen protocol voor mannen is een methode om mannen te helpen met het bereiken van hun droomlichaam. Met dit protocol leer je in relatief korte tijd een nieuwe (gezondere) leefstijl aan. Het protocol is zo ontworpen dat de nadruk ligt op het verlagen van het vetpercentage, maar wel met behoud van spiermassa.

Wil jij vet verliezen? Lukt het je nog niet helemaal om resultaten neer te zetten? Lees dan deze review verder!

Vaak zijn er best een aantal obstakels waar mensen tegen aanlopen met afvallen. Ze willen wel afvallen, maar eigenlijk kost het teveel moeite om er echt voor te gaan. Bijvoorbeeld een dieet wat niet vol te houden is, geen stok achter de deur om vol te houden, toch af en toe ongezond willen eten en teveel dingen ‘moeten’ om resultaat te bereiken.

Herkenbaar?! Met het droog trainen protocol is het proces wat anders dan je gewend bent, meer vrijheid, geen dieet en ruimte om te zondigen. Nieuwsgierig?   

Uitleg over droog trainen

In deze video krijg je uitleg over droog trainen door de eigenaar van droog trainen academie

Droog trainen houd in dat de focus met trainen ligt op het verlagen van het vetpercentage met zoveel mogelijk behoud van spiermassa. Droog trainen kun je eigenlijk ook wel zien als afvallen of ‘cutten’. Cutten is een beetje de term in de fitnesswereld die wordt gebruikt om je vetpercentage te verlagen met zo min mogelijk verlies van spiermassa. Met droog trainen worden spieren beter zichtbaar en kun je eindelijk gaan voor bijvoorbeeld dat sixpack wat je altijd al hebt willen hebben.

Het doel met droog trainen is dan ook dat je spieren meer zichtbaar worden. Een gespierd en mooi uiterlijk.

Iedereen kan een mooi strak lichaam krijgen. Je moet er alleen wel wat voor doen. Als je in jezelf geloofd dan kun je alles bereiken wat je wilt! Soms heb je alleen even een helpende hand nodig om je op weg te helpen met de juiste informatie, trainingsschema’s en de juiste voeding. Hierbij komt het droog trainen protocol om de hoek kijken.

Wat is het droog trainen protocol voor mannen?

Het droog trainen protocol voor mannen is volledig beschikbaar in e-book en online variant. Met deze e-books en pdf bestanden leer je in 12 weken hoe je het moet aanpakken om vet te verliezen. En dit met alle focus om zo min mogelijk spiermassa te verliezen.

In het droog trainen protocol krijgt je informatie over voeding en training, een eetschema en verschillende trainingsschema’s. Op deze manier hoef je zelf niet alles meer uit te zoeken over hoe je het aan moet gaan pakken. Je kan lekker makkelijk alles volgen wat je wordt uitgelegd en laat het resultaat maar komen.  

De basis van het protocol is het eten in een calorietekort. Dit is een essentieel onderdeel als je vet wilt verliezen. Daarnaast ligt de focus op het doen van krachttraining. Dit is belangrijk om je spiermassa op peil te houden. De krachttraining kan ook gewoon thuis gedaan worden met alleen lichaamsgewicht. En als je dit liever in de sportschool doet, dan kan dit ook.

Als jij consequent doet wat ze in het droog trainen protocol aan je adviseren, dan kan het bijna niet anders dan dat jij daadwerkelijk je vetpercentage gaat verlagen en je droom lichaam stukje bij beetje gaat bereiken! Verwacht alleen niet dat je dit binnen een paar weken hebt bereikt.

Met het protocol ga je ook zelf leren hoe je resultaat kunt bijhouden. Je krijgt hiervoor een excel schema om alles in te vullen. Er wordt duidelijk aangegeven hoe en wat je moet meten. Dit is super motiverend om bij te houden. Als je het even zat bent en je ziet wat je al bereikt hebt, dat maakt de motivatie alleen maar groter om weer door te gaan!

En is als ik het dan toch over consequent zijn heb… Met de formule van het droog trainen protocol hoef jij maar voor 80-90% consequent te zijn met je voeding en training. Dat klinkt al vast haalbaar toch?!

Nieuwsgierig naar het droog trainen protocol? Bekijk hier alvast de kortingspagina:

Voor wie is het droog trainen protocol mannen?

Zoals je eigenlijk al een beetje hebt gelezen is het protocol geschikt voor mannen die graag wat vet willen verliezen. In het protocol leer je hoe je dit zelf op een verantwoorde manier voor elkaar kan krijgen.

Het protocol is geschikt voor alle mannen die gemotiveerd zijn om hun vetpercentage te verlagen. En het is ook een geschikt programma als je krachttraining wilt gaan doen. De schema’s die je krijgt zit een opbouw in per periode. Je begint gewoon bij het begin en daarna weer verder. Je krijgt alle vrijheid om zelf te kiezen of je 3, 4 of 5 keer per weeg wilt trainen. Zo is het voor iedereen haalbaar.

Er wordt wel aangeraden om 18+ te zijn voor je hiermee begint. Dit omdat onder de 18 jaar je lichaam nog in de groei en ontwikkeling kan zitten. Het protocol valt ook volledig thuis te volgen. Je krijgt verschillende trainingsschema’s waarbij je kunt kiezen uit schema voor thuis of in de sportschool.

Het protocol is voor zowel beginners als de wat meer ervaren sporters. Alles wordt duidelijk stap voor stap uitgelegd hoe je alles aan moet pakken. Ook voor ervaren sporters die misschien nog niet zoveel resultaat boeken is het interessant. Dit maakt het protocol voor praktisch iedereen geschikt.

Wie zitten er achter het droog trainen protocol voor mannen? 

Henry-en-Rinus-Droog-Trainen-Academy
Op deze afbeelding zie je Henry en Rinus van het droog trainen protocol voor mannen.

Henry en Rinus zijn de twee mannen die het droog trainen protocol hebben ontwikkeld. Ze helpen al heel wat jaren verschillende mannen (en vrouwen) online om hun doelen te bereiken. Dit door middel van verschillende protocollen. In het droog trainen protocol ligt hierbij de nadruk op het verlagen van het vetpercentage.

Henry en Rinus hebben elkaar leren kennen in hun tijd bij de politie. Met een verleden bij de politie en ook bij defensie, hebben zij een ruime achtergrond waarin ze altijd al bezig waren met fysieke gezondheid. Deze kennis hebben zij nog aangevuld met verschillende trainingen en seminars. En alles kennis die ze hebben, is gebruikt om de allerbeste producten te maken om jou te helpen je doelen te bereiken!

Het ‘Droog trainen protocol’ is één van hun producten die Henry en Rinus aanbieden. Samen hebben ze online hun eigen droog trainen academie opgezet. Het is echt hun passie geworden om andere mensen te helpen met het bereiken van een gezondere leefstijl. Andere mensen helpen, is eigenlijk ook het enige wat ze aan werk doen.

Andere producten van droog trainen academie

droog-trainen-academie-logo

Deze review gaat alleen over het droog trainen protocol voor mannen, maar dit is niet het enige product wat Henry en Rinus ontwikkeld hebben. Naast het droog trainen protocol is er ook een droog trainen protocol voor vrouwen ontwikkeld. Het basis idee voor dit protocol is precies hetzelfde alleen is deze specifiek op vrouwen gericht.

Als je wat meer wilt focussen op spiermassa opbouwen dan is er ook het spiermassa protocol voor mannen. In het spiermassa protocol ligt de nadruk op het opbouwen van spiermassa en zo min mogelijk in vet aan te komen. Dit is geschikt voor mannen die al een laag vetpercentage hebben. De nadruk hoeft dan niet meer te liggen op het verlagen van het vetpercentage. Met het spiermassa protocol krijg je ook weer zelf informatie over voeding, training en lifestyle om zelf mee aan de slag te gaan.

Als je ook met je voeding extra bezig wilt gaan dan is er ook nog een receptenboek van droog trainen academie. Dit is het proteïne rijke recepten pakket. In dit pakket krijg je recepten waar allemaal veel proteïnes in zitten. Proteïnes zijn belangrijk voor spierherstel en spieropbouw. Een ideaal pakket om te combineren met één van de protocollen.

Wat is het verschil tussen het droog trainen protocol voor mannen en voor vrouwen? 

Er is een droog trainen protocol voor mannen en een droog trainen protocol voor vrouwen. Een groot deel van het basisprincipe van deze protocols komen overeen. De e-books met informatie komen in beide protocollen overeen. Toch zijn er een paar belangrijke verschillen tussen het protocol voor mannen en voor vrouwen: 

  • De macrocalculators: Deze berekenen de startwaardes voor jou voedingsschema. Een voedingsschema voor een man en vrouw is verschillend. Je zult met exact hetzelfde eten, niet hetzelfde doel kunnen bereiken.  
  • De trainingsschema’s: Deze zijn apart op mannen gericht en apart op vrouwen gericht. Mannen hebben toch wat meer testosteron dan vrouwen, en zullen met meer gewicht aan de slag gaan in de sportschool of thuis.

Hoe is het droog trainen protocol voor mannen ingedeeld?  

Het droog trainen protocol is een totaalpakket om mee aan de slag te gaan. Je krijgt alle informatie die jij nodig hebt om jou doel te bereiken. Er wordt gekeken naar voeding en naar training. Je krijgt ook de tool erbij om jou voedingsschema samen te stellen. Daarnaast krijg je toegang tot de groep mensen (mannen en vrouwen) die net als jij zijn gestart en bezig zijn met het droog trainen protocol.

In het droog trainen protocol krijg je 3 verschillende e-books, 2 bonussen en een levenslange toegang tot de DTA support groep (groepscoaching) 

  1. Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies? (e-book)
  2. Hoe om te gaan met krachttraining en cardio? (e-book)
  3. Progressie meten en plan bijstellen (e-book)
  4. Macrocalculator (excel)
  5. Trainingsschema’s voor thuis en in de gym (pdf)
  6. Gratis toegang tot de DTA support groep (online community)

Hoe om te gaan met voeding voor vetverlies?

weegschaal mannen

Het eerste e-book gaat het over voeding. Voeding is één van de meest essentiële dingen als het gaat om vetverlies. Vetverlies is alleen mogelijk als je minder eet dan wat je verbruikt. De informatie die je krijgt over voeding is tijdloos en ook op lange termijn toe te passen. Je leert in dit e-book alles om blijvend vetverlies te realiseren.

Het e-book geeft je de informatie wat de belangrijkste onderdelen zijn om vet te verliezen. Dit zijn 6 onderdelen met op nummer 1 volharding. Je moet dus sterk zijn om vol te houden en door te gaan. Consequent doorgaan op lange termijn is de manier op blijvend vetverlies te realiseren. Verder zijn onder andere de macro nutriënten en micro nutriënten belangrijken.

Het e-book is 76 pagina’s lang. Een hele hoop informatie dus ook hoe je met voeding om moet gaan. Je leert wat gezond is, hoeveel je kan eten en hoe je toch ook nog kan blijven snacken. Als alles in de juiste balans is, kun je nog steeds een top resultaat bereiken.

Het leuke aan dit e-book over voeding is dat het niet gaat om een dieet. Je hebt dus ook geen strenge regels waar je je aan moet houden. Er wordt een methode gehanteerd die flexibel diëten wordt genoemd. Met flexibel diëten is er ruimte over om gewoon te eten waar je zin in hebt. Dit uiteraard wel binnen de calorieën die je in totaal binnen moet krijgen.

Hoe om te gaan met krachttraining en cardio?

Dit e-book is een iets korter dan het eerst e-book. Het e-book bestaat uit 4 verschillende hoofdstukken. Ze gaan het hebben over de kracht van krachtsport, wat je moet ween voordat je begint met trainen, starten met het droog trainen en leer je meer over cardio.

Naast het letten op voeding is beweging ook een factor in vetverlies. Meer beweging is een hogere verbranding. In dit e-book leer je hoe je een balans kunt houden tussen de juiste verhouding van cardio, krachttraining en beweging in het dagelijkse leven.

Er wordt gefocust op een hogere verbranding, maar wel met behoud van zoveel mogelijk spiermassa. Uiteindelijk is het natuurlijk vet wat je wilt verliezen. Hiervoor is de krachttraining een belangrijke onderdeel van je training. Als het je zelfs lukt om spiermassa op te bouwen, gaat je verbranding nog meer omhoog. Meer spiermassa is een hogere standaard verbranding.

Progressie meten en plan bijstellen

Je krijgt ook een e-book waarin je leert hoe je zelf kunt meten of je daadwerkelijk vooruitgang boekt. In dit e-book wordt uitgelegd hoe jij je resultaten bij kunt houden en krijg je een excel bestand waarin je alle metingen in bij te houden. Met deze metingen kun je dus echt zien wat er gebeurd ook al heb je voor je gevoel misschien nog niet zoveel bereikt.

Daarnaast leer je ook hoe je dingen aan moet passen als je nog niet gelijk resultaat boekt. Dit moment komt als je 4 weken bezig bent met het programma. Eerder is dit nog niet van belang omdat je simpel niet kunt verwachten om binnen 1 week al resultaat te hebben. Dit om uiteindelijk een top resultaat neer te zetten waar je zelf trots op kunt zijn!

Macrocalculator

Naast alle e-books die je krijgt, ontvang je de macrocalculator. Dit is een extra gratis bonus die je krijgt als je het protocol aan schaft. Met deze macrocalculator bereken je makkelijk de startwaardes voor je eigen voedingsplan. Je leert precies hoe jij je eigen voedingsplan kunt maken en indeling. Ook leer je meer over macronutriënten en hoe je deze in moet delen. Dit is de verdeling tussen koolhydraten, vetten en eiwitten.

Met al deze informatie leer je voor de lange termijn wat en hoe je moet eten. Als je dit goed aan pakt en leert heb je uiteindelijk geen hulp meer nodig van andere mensen om goed om te gaan met voeding. En kun je ook voor lange termijn je eigen voedingsplan blijven maken.

Dit klinkt misschien een beetje ingewikkeld, maar het spreek echt allemaal voor zich. Het invullen in de macrocalculator hoef je alleen maar je leeftijd, gewicht, lengte en activiteitsniveau in te vullen. Het niveau van je activiteiten is ook makkelijk te bepalen met de informatie die erbij staat. De rest gebeurd vanzelf.

macrocalculator droog trainen protocol mannen
In deze afbeelding zie je de macrocalculator voor het bereken van de caloriebehoefte. Zoals je kan zien, hoef je hierbij maar een paar dingen in te vullen en wordt de rest voor je berekent.

Trainingsschema’s voor thuis en in de gym

Naast alle informatie over training is het natuurlijk ook nog belangrijk om dit in praktijk toe te gaan passen. De trainingsschema’s zijn al voor je samen gesteld en hier kunt je gelijk mee aan de slag. Het leuks is dat je kunt kiezen uit een schema om thuis mee te gaan trainen of waarmee je in de gym gaat trainen. Zo is dit in iedereen ze levensstijl toe te passen. Je hebt dus geen lidmaatschap bij een sportschool nodig om te beginnen. Wel zo handig in deze corona tijden.

De schema’s zijn gebaseerd op progressieve overload. Dit houd in dat je steeds iets zwaarder gaat trainen of dat je wat meer herhalingen gaat doen. Dit zorgt ervoor dat je lichaam continu geprikkeld wordt. Deze prikkel is nodig om spieropbouw te realiseren. Als je binnen je comfortzone blijft zullen je spieren zich ook niet gaan aanpassen en sterker worden.

Zoals ik al eerder heb aangegeven kun je ook kiezen voor 3, 4 of 5 dagen per week te trainen. Met een wat drukkere week ga je bijvoorbeeld voor 3 dagen en in een rustige week bijvoorbeeld voor 5 dagen. De schema’s dit je krijgt zijn voor 12 weken lang. Eventueel krijg je ook een optie om voor 7,50 nieuwe schema’s te kopen waar je na deze 12 weken mee verder kunt. Deze zijn eigenlijk je hele leven te gebruiken.

Gratis toegang tot de DTA support groep

Het laatste wat je nog extra bij de aanschaf van het droog trainen protocol krijgt is een gratis toegang tot een support groep. Hierin zitten verschillende mensen die ook net als jou het doel hebben om bijvoorbeeld af te vallen of om spiermassa op te bouwen of gewoon gezond willen leven.

Deze groep is goed om motivatie te houden of om bijvoorbeeld vragen in te stellen als je iets niet helemaal zeker weet. Dit is het leuke aan een community waarin iedereen met hetzelfde bezig is.

Momenteel zitten er al bijna 5000 mensen in deze groep. Genoeg mensen dus die net als jij iets willen veranderen in hun levensstijl. En ook allemaal mensen die je al voor zijn gegaan met de aanschaf van één van de protocollen. Je mag echt pas lid worden nadat je een protocol heb aangeschaft.

dta_support_groep_facebook
DTA support groep op facebook

Voor- en nadelen van het droog trainen protocol

Om je een duidelijk beeld te geven waar je aan begint, is het wel zo handig om de voordelen en nadelen te weten van dit protocol. Hoewel het vooral een hele hoop voordelen bied, zijn er uiteraard ook een paar nadelen.

Voordelen

  • Het is één compleet pakket om zelf mee aan de slag te gaan.
  • Ook voor beginners is het programma goed te volgen.
  • Het protocol is makkelijk thuis te volgen.
  • De informatie die je krijgt is tijdloos en gericht voor resultaten op korte en lange termijn.
  • Na aanschaf kun je gelijk direct starten.

Nadelen

  • Je moet nog steeds zelf aan de slag om je doelen te bereiken.
  • Een goede disicpline is nodig om de trainingen consequent vol te houden.
  • Je krijgt geen kant- en klare recepten om te eten. Deze is wel apart aan te schaffen zoals omschreven staat eerder in dit bericht.

Voordeel van het droog trainen protocol in vergelijking met een dieet

Veel diëten zijn gericht op snelle korte termijn resultaten. Het is natuurlijk superleuk om heel erg veel af te vallen op korte termijn. Alleen heb je hier natuurlijk helemaal niks aan, als dit niet op lange termijn vol te houden is. Als dit wel voor jou werkt, is hier natuurlijk niks verkeerds mee. Zolang het een gezond dieet is, zeker doen.

Het lastige is om na een dieet als je weer over gaat op je eigen vertrouwde voeding om niet weer opnieuw aan te komen. Het is na een dieet vaak lastiger om op een gezond gewicht te blijven omdat je niet eeuwig door kan diëten.

resultaat bereiken

voorbeeld 

Veel diëten richten zich erop om bepaald voedingsgroepen helemaal uit te sluiten. Eet geen suiker, eet geen koolhydraten of eet geen vetten. Dit is prima om een tijdje op te focussen, maar je lichaam heeft al deze stoffen alleen al nodig als brandstof voor je lichaam.

Suiker zit bijvoorbeeld al veel in fruit, terwijl fruit prima is om te eten. Koolhydraten kun je beter onderverdelen in goede en slechte koolhydraten, want veel zijn er juist onmisbaar vanwege de voedingsvezels. Vetten heeft je lichaam ook gewoon nodig. Ook juist weer de gezonde vetten.

Om vol te houden is het dus van belang dat je alles mag blijven eten. Je lichaam heeft juist gevarieerde voeding nodig. Belangrijk om af te vallen is een calorietekort creëren en dit is prima om te doen zonder dieet. Op die manier maak je het voor jezelf een stuk leuker en kun je er een levensstijl van maken. Op deze manier voorkomt je een jojo effect!

Resultaten van andere mannen die het droog trainen protocol gebruiken

Er zijn al heel veel mannen voor jou die al gebruik hebben gemaakt van het droog trainen protocol. En hiermee zijn best een aantal mooie resultaten geboekt. Een foto zegt natuurlijk meer dan 1000 woorden, dus bij deze een aantal foto’s van mannen die je al voor gegaan zijn met het droog trainen protocol.

resultaat droog trainen protocol alexander
Resultaat van Alexander
resultaat droog trainen protocol alex
Resultaat van Alex
resultaat droog trainen protocol dennis
Resultaat van Dennis
resultaat droog trainen protocol diederik
Resultaat van Diederik
resultaat droog trainen protocol jordy
Resultaat van Jordy
resultaat droog trainen protocol marcel
Resultaat van Marcel

Mijn ervaring met het droog trainen protocol

Ik heb zelf het droog trainen protocol voor vrouwen gevolgd. Het verschil tussen het droog trainen protocol voor vrouwen en voor mannen heb ik eerder in deze review al uitgelegd.

Mijn doel het het volgen van het droog trainen protocol was het verlagen van mijn vetpercentage. Ik wou namelijk eindelijk echt een sixpack. De eerste stap is dan je vetpercentage verlagen en daarna spiermassa opbouwen.

En ik heb mijn doel behaald. (trots)

In het begin van het protocol vond ik het echt een hele stap om al mijn calorieën te gaan tellen en bijhouden. Maar na 1 a 2 weken was ik hier al aan gewend! En het geeft je echt inzichten in hoe je zelf eet. Je ziet ineens hoeveel calorieën je daadwerkelijk binnen krijgt. Bij mij was dit schokkend hoger dan ik had verwacht.

Mijn doel stond op ongeveer 1700 en 1900 calorieën en ik eet echt zonder enige moeite 2300 calorieën per dag weg. En dat terwijl ik daarmee nog niet eens een extra (ongezonde) snack naar binnen binnen werk. Met bijvoorbeeld een avondje zelfgemaakte pizza was 3000 calorieën geen uitzondering. Paar drankjes in het weekend? = 3000+ calorieën. Veel van geleerd dus.

Mijn foto’s tijdens het droog trainen protocol

mijn start droog trainen protocol vrouwen
Mijn startfoto droog trainen protocol vrouwen
resultaat droog trainen protocol vrouwen tina
Voor mij is dit mijn belangrijkste resultaat wat ik heb behaald met het droog trainen protocol. Een ook mijn kleding ging steeds losser zitten)
einde droog trainen protocll vrouwen tina
Mijn foto aan het einde van het volgen van het droog trainen protocol vrouwen

Mijn tip: Lees alle info die je binnen krijgt van te voren goed door. Voordat je echt van start gaat. Zo weet je precies wat je allemaal moet doen.

Waarom raad ik het droog trainen protocol voor mannen aan?

In deze review over het droog trainen protocol heb je gelezen wat het droog trainen protocol in houd en wat je ervoor krijgt als je deze aanschaft. De redenen waarom dit een goed protocol is ome mee te starten, zijn als volgt:

  • Het droog trainen protocol is in iedere levensstijl toe te passen. 
  • Met het droog trainen protocol kan je helemaal zelf uit de voeten, zonder zelf veel uit te hoeven zoeken.  
  • Je krijgt een totaalpakket met voedingsschema, trainingsschema’s en calculator voor je voedingsschema’s in één. 
  • Het droog trainen protocol laat ruimte over om af en toe toch te zondigen. 
  • Het protocol richt zich op haalbare resultaten.
  • In het droog trainen protocol wordt er geen voeding verboden. Er wordt een methode van flexibel diëten aangehouden. Dit houd in dat 80-90% van je voeding gezond moet zijn. Daarmee hou je nog ruimte over om ook wat minder gezond eten.
  • Er wordt niet gericht zich niet op wonder middelen, die toch helaas niet gaan werken. 
  • Het droog trainen protocol is gericht op korte en lange termijn resultaten. Lange termijn resultaat is heel belangrijk!
  • Er wordt rekening mee gehouden om jou op een gezonde manier gewicht te laten verliezen.
  • Het droog trainen protocol kost je nu (via de actiepagina) éénmalig 67 euro voor alles bij elkaar. Een personal training kost je al snel minimaal 50 euro voor 1 uur!

Wat betaal je voor het droog trainen protocol mannen?

Het hele programma kost je 67,- euro bij elkaar. Dit klinkt misschien best wel veel, maar je krijgt echt waarde voor je geld. Met dit programma leer je genoeg om jaren vooruit te kunnen. Het is niet nodig om hierna weer andere informatie aan te schaffen.

Ik gaf net al als voorbeeld dat één personal training al snel minimaal 50 euro kost. Dat is dus maar voor 1 uurtje trainen met iemand erbij. Voor 67 euro leer je alles hoe je dit zelf kunt doen. Daarbij krijg je ook video’s met uitleg over de oefeningen die je gaat doen. Je leert dus echt om compleet zelfstandig alles wat je moet doen om resultaat te bereiken.

Ze hebben ook niet de intentie om je afhankelijk van het protocol te maken. Het is niet zo dat als jij dit protocol gevolgd heb, je daarna nog weer allerlei dingen moet aanschaffen. Na deze 67 euro is het klaar en weet je wat je moet doen. Het programma geeft je meer dan afvallen alleen. Het zorgt ervoor dat je een nieuwe gezondere leefstijl op kunt bouwen.

Start vandaag nog met het bereiken van jouw droomlichaam!

Als jij nog meer wilt leren en lezen over het droog trainen protocol, bekijk dan de actiepagina voor nog meer informatie. En natuurlijk kun je op deze pagina gelijk jouw product aanschaffen! Via deze actiepagina kost het droog trainen protocol op dit moment maar 67,- ipv 292,-!

Als je nog vragen hebt of misschien zelf al ervaring hebt met dit protocol, laat dan gerust een reactie achter! Een klein berichtje om elkaar te motiveren is ook al super!

Plaats een reactie